Monday, April 25, 2011

DNA LELAKI Y SUDAH DISAHKAN!!!

AKHIRNYA!!! Berkat doa dan Solat Hajat beramai - ramai yang diadakan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang sebelum ini sudah dimakbulkan Allah S.W.T.

Diorang yang inginkan sangat KEBENARAN kini sudah terselah. Tidak dapat dinafikan lagi setelah tiga tahun berlalu, akhirnya kebenaran itu ditegakkan.

Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin dalam hujahnya telah mengaitkan semua hasil ujian DNA yang dilakukan dua ahli kimia sebelum ini.

Beliau juga turut mengesahkan bahawa DNA 'Lelaki Y' yang merupakan penyumbang DNA utama dalam rektum Mohd Saiful Bukhari adaladah milik Anwar Ibrahim.

Datuk Mohd Yusof berkata demikian sewaktu hujah diakhir pendakwaan kes liwat yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim terhadap Mohd Saiful.

Kita tunggu apa respon dari puak - puak 'Jaga Bontot' Si Al - Juburi ni kemudian. Diorang pasti panas punggung bila keputusan tesebut dibuat.

Nak sangkal apa lagi? Bukti dah ada depan mata. Itu pun diorang tak percaya lagi ke? Kenapa diorang tak percaya?

Sebab diorang memang jenis manusia bebal yang tak boleh terima hakikat KEBENARAN yang sebenarnya.

Persoalan paling penting bagi Semut ialah, apa pendirian PAS mengenai kes ini? Adakah mereka masih akan tetap setia dengan Pemimpin seperti Si Al - Juburi ni?


Atau adakah mereka akan meninggalkan Pakatan Pembangkang kerana tidak mahu terikat dengan kepimpinan seorang Peliwat?

Kalau diorang masih tak percaya jugak, apa kata diorang sendiri desak Si Al - Juburi tu agar menyerahkan DNA dia secara sukarela untuk mendapatkan kepastian. Itu je caranya. Tapi kalau dah dasar bebal tu, bebal la jugak!!!

No comments:

Post a Comment