Tuesday, March 15, 2011

SODOMY 18 SX - Wartawan Di Balun Anwar Pendemo Pula Di Kenakan Tindakan Undang Undang

Semalam  tak dapat ke mahkamah untuk membuat liputan secara langsung di atas perbicaraan kes Liwat Anwar Ibrahim. Walaupun demikian beberapa maklumat telah sampai ke tangan Gomo tentang kejadian yang berlaku sepanjang perbicaraan semalam.

Anwar Ibrahim melalui peguambelanya meminta Mahkamah mengambil Tindakan undang undang ke atas pendemo pendemo yang di katakan tidak menghormati Mahkamah kerana mendesak DNA Anwar di serahkan kepada pihak Mahkamah. Usul ini turut di keluarkan oleh media media Elktronik pada petang semalam.

Dalam soal ini Gomo lihat dengan jelas bahawasanya Anwar Ibrahim semakin takut dengan kuasa RAKYAT yang mendesak agar DNA nya di berikan dalam membuktikan pemilik si DNA Lelaki Y.

Selepas dari tumbangnya Kerajaan Mubarak Mesir di tangan Rakyat Anwar Brahim sibuk mencanang sana sini untuk melakukan Protes terhadap kerajaan sepertimana yang berlaku di Mesir. Lihat sahaja kempen ceramah nya di PRK Kerdau dan Merlimau yang menyebut isu Kebangkitan Rakyat menentang kerajaan Zalim malah Anwar Brahim turut menyamakan TV3 sama seperti Mesir dan Utusan sebagai Utusan Mesir.

Sekarang bila RAKYAT bangkit mendesak agar DNA Anwar di serahkan kepada pihak Mahkamah maka Anwar Brahim pula yang senak perut sehinggakan meminta Mahkamah Menggunakan Kuasa nya mendakwa mereka yang terlibat dengan demo tersebut kerana di katakan menghina mahkamah.

Apakah ini tidak jelas bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya yang takut kepada kuasa Rakyat? Anwar Ibrahim ingat rakyat Bodoh untuk bersama dengannya menggulingkan Kerajaan Malaysia yang ada, tapi hakikatnya Rakyat bijak bila bersama dengan yang lain demi menegakkan Keadilan buat Saiful Bukhari.

Anwar Brahim minta Mahkamah ambil tindakan undang undang kepada mereka yang Menghina Mahkamah kerana berdemo. Tapi Anwar Brahim lupa bahawa dirinya telah mencanang isu liwat ini ke seluroh pelusok Malaysia malah di jaja nya kes Liwat ini sampai ke luar Negara.

Apakah itu juga bukan satu penghinaan ke atas Mahkamah?

Apa yang jelas dan nyata dalam hal ini Anwar Ibrahim sudah tahu dan semakin Gusar kerana RAKYAT sudah bangkit dan sedar bahawasanya Anwar Ibrahim adalah Peliwat Tegar dan Wajib untuk di Gulingkan.

Semoga Keadilan Buat Saiful Bukhari terus di perjuangkan rakyat.

Antara lain isu yang menarik Bila Anwar Ibrahim Balun Wartawan Agenda Daily semalam selepas sidang media nya. Isy memang Celaka lah ANwar Brahim ni. Tanya soalan pun nak di Marah kat Wartawan. Awat Takut?


KLIK AGENDA DAILY

No comments:

Post a Comment